Related Posts with Thumbnails

luni, 16 iulie 2012

Tinkerbell, varianta cu ciuperca :)))

Se pare ca vara asta se poarta... Tinkerbell. Asa ca si Diana a ales-o ca personaj principal pe tortul ei. Mi-am dorit tare mult sa reusesc sa-i fac un tortulet Dianei, pentru ca ii cunosc pe parintii ei inca din anii studentiei. Avand in vedere faptul ca locuim in orase diferite, eu la Braila si ei la Constanta, parea ca va fi imposibil de realizat, sau mai bine zis de expediat tortul. Dar, pentru ca asa a fost sa fie si pentru ca toate se aranjeaza dupa inima fiecaruia, s-a intamplat sa trec prin Constanta chiar in preajma zilei in care Diana isi serba ziua de nastere.
Tortul a fost cu trei feluri de ciocolata si visine. A fost colorat si parfumat, asemeni acelora pe care Diana si mama ei le-au admirat de atatea ori pe acest blog sau pe facebook. Pentru ca am vrut sa fie un tort diferit de primul cu aceeasi tema, am ales sa schimb casuta din ceainic si am mutat-o pe Clopotica intr-o ciuperca, la fel de dulce si de frumoasa.
Am fost fericita cand am vazut cat de nerabdatoare era sa-si vada tortul si cum i-au sclipit ochisorii de incantare si i s-a luminat chipul dragalas atunci cand Tinkerbell cea de fondant i-a zambit dulce.













8 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...