Related Posts with Thumbnails

sâmbătă, 4 iunie 2011

Londra...

... un oras de vis! Cel putin asa am auzit, inca nu am avut ocazia sa ajung acolo. Cu siguranta este pe lista mea de orase care merita si trebuie vazute.


Ana isi va continua studiile acolo, oportunitate care ii va influenta in cel mai pozitiv mod viitorul. Nu pot decat s-o admir, pentru ca a muncit mult sa ajunga aici, si sa-i urez mult-mult succes.
Tortul este cu trei feluri de ciocolata. Decorul mi-a pus ceva probleme, in sensul ca mi-a fost greu sa reproduc ceva la care doar am visat. Am hotarat s-o urc pe valiza care o va duce direct la Londra. I-am schitat si cateva simboluri ale metropolei, sa stie ce sa viziteze cand va ajunge acolo. Big Ben, London Eye si o plimbare cu Red Bus, cu siguranta ca nu trebuie ratate.
Am avut si inca mai am mari emotii, sper sa-i placa si ei si prietenilor alaturi de care isi sarbatoreste cei 17 ani.






La multi ani, Ana!

10 comentarii:

  1. Superb realizat Luminita!!! Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. incredibil,e realizat super,felicitari,sigur place oricui

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte reusit...este altceva! Este original si fff bine executat! Felicitari, Lumi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un tort minunat prin decoratiile ce le-ai facut.Fata (mai bine zis capul)este modelat?

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb! O idee foarte ingenioaa si un tort foarte reusit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetelor, va multumesc tare mult! ma bucur ca va place. Am avut mari emotii cu acest tort...

    RăspundețiȘtergere
  7. este absolut superb tortul, ai apucat-o pe un drum extraordinar Luminita, f.putina lume lucreaza in felul asta!!
    te pup, felicitari multe,multe :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...