Related Posts with Thumbnails

miercuri, 9 februarie 2011

Minnie Mouse

Pentru ca bietul Mickey Mouse se plictisea ingrozitor si se topea de dor dupa iubita lui, azi m-am hotarat sa-i fac un dar si sa-i modelez partenera de viata.

Am folosit aceeasi pasta de lapte praf, dar si putina pasta de zahar, pentru un alb imaculat. Realizarea micutei Minnie seamana izbitor cu cea a consortului sau, numai ca in loc de pantaloni scurti ea s-a imbracat in rochie imbulinata si si-a asezat pe cap o funda, sa nu-i fie de deochi.


 

 Priviti cat sunt de fericiti amandoi:

15 comentarii:

  1. Superba Mini... sa nu o vada Mihai ca vrea sa ii fac si lui.. si eu nu dispun de asa talente... am 2 maini stangi!!... Felicitari!!!...

    RăspundețiȘtergere
  2. extraordinaraaaa si minnie!!!!! superbi amamndoi!!!!!! esti fenomenala

    RăspundețiȘtergere
  3. esti o artista si ai maini de aur,sant perfecti,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. In sfarsit ,i-a sosit si partenera.Acum trebuie facuta petrecere,hi,hi.A iesit foarte frumoasa.Esti grozava.Pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multuesc din suflet, fetelor! Si mie mi-e tare drag de amadoi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de bine a putut sa-ti iasa! Zici ca acum vine si ma ia in brate. Si ce moaca dulce are! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foooarte frumos!Ce rau imi pare ca te-am descoperit de abia acum!Multumim pentru tot ceea ce impartasesti cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  8. buna,as vrea sa stiu daca toate produsele cu minni ,michey se si pot cumpara.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. buna ziua,
    cum faceti pasta de zahar cu lapte praf,va rog?O aveti undeva postata sa vizualizez reteta?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. buna ziua,
    puteti sa-mi spuneti va rog cum faceti pasta de zahar cu lapte praf?O aveti undeva postata pe blog?Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna, Ioana! N-am postat reteta pentru ca este atat de usor de facut... O lingurita de miere de albine si lapte praf cat cuprinde. Trebuie sa iasa o plastelina tare... dar nici foarte tare, atat cat sa-si pastreze forma cand o modelezi. Si se lucreaza repede cu ea, pentru ca se usuca foarte repede si nu mai poate fi folosita. Succes!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...