Related Posts with Thumbnails

joi, 29 iulie 2010

Buzunare de porc cu migdale

Din ciclul “retete italiene traduse (mai mult sau mai putin) si/sau adaptate de mine personal din limba germana”, va prezint azi file de porc cu migdale.

Avem nevoie de:
500 g file de porc;
50 g migdale maruntite;
2 linguri uleia de masline;
100 sunculita taraneasca;
2 catei de usturoi pisat;
1 lingura oregano proaspat tocat;
coaja rasa de la 2 lamai;
4 cepe albe, taiate marunt;
200 ml supa de gaina;
1 lingura de zahar (eu am pus fructoza).



Se taie fileul de porc in 4 bucati mari. Fiecare bucata se “fragezeste” cu ciocanul de snitele. Cu un cutit bine ascutit se taie un buzunar in fiecare file. Se asezoneaza cu sare si piper fiecare buzunar.

Migdalele se prajesc usor pentru 2-3 minute intr-o tigaie si apoi se macina. Se amesteca cu o lingura de ulei de masline, sunca taiata cubulete mici, oregano, usturoiul pisat si jumatate din coaja rasa de lamaie.

 Acest amestec se baga in buzunarul fileurilor de porc.


Restul de ulei se incinge intr-o tigaie mare si in el se caleste ceapa pentru 2 minute. Se adauga fileurile de porc si se prajesc 2 minute pe fiecare parte, pana se rumenesc usor. Eu am legat cu ata fiecare bucata de carne, de frica sa nu pierd ce am prin buzunare. Se stinge cu supa de gaina.


Cand incepe sa clocoteasca se micsoreaza focul si se fierbe inabusit timp de 45 min, pana cand se fragezeste bine carnea (mie mi s-a parut complicat si am turnat totul intr-un vas de yena,
 
am acoperit cu folie de aluminiu si am bagat in cuptorul incins in prealabil la 200 grade pentru 50 min; ultimele 20 minute am descoperit vasul, ca sa se si rumeneasca putin).

Se iau cateva linguri din sosul de carne si in el se amesteca restul de coaja de lamaie si zaharul (fructoza) si se fierbe 3-4 min la foc iute. Nu mi-am imaginat niciodata ca se poate combina atat de bine gustul de carne cu cel de coaja de lamaie. Va asigur ca merita incercat! Acest sos se toarna peste fileurile calde. Se servesc cu placere!


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...