Related Posts with Thumbnails

marți, 17 aprilie 2012

Flori de primavara

Hristos a inviat! Sper ca Sfintele Sarbatori v-au gasit cu bine, sanatosi si voiosi.
A trecut ceva timp de cand n-am mai postat. Imi pare rau ca n-am mai avut timp sa stau de vorba cu voi. Sunt restanta cu cateva torturi, dar promit ca vi le voi arata zilele astea pe cele mai interesante. Primul este un tort cu flori. Flori de primavara. A fost o provocare pentru mine realizarea lor. A fost prima incercare de a modela frezii. Si se pare ca au iesit unele destul de apropiate cu realitatea. Tot pentru prima data am modelat si narcisele si nici ele nu sunt prea departe de adevar... Am adaugat cateva filler flowers si le-am strans pe toate intr-un cos cu flori.


Tortul pe care l-au impodobit aceste flori de primavara a fost unul cu blat de negresa, crema ganache de ciocolata neagra si crema de mascarpone si portocale. Rezultatul final a fost numai... parfum si culoare.







13 comentarii:

  1. Rezultatul final...superb si elegant ca de obicei. Poate te-am mai intrebat, florile le faci din pasta cumparata sau din pasta de zahar obisnuita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Florile le fac ori din pasta de zahar, ori din gumpaste.

      Ștergere
  2. Adevarat a inviat!Sa ai lumina in suflet,numai bucurii si nu in ultimul rand sanatate!Ai facut o adevarata opera de arta!Viorica p

    RăspundețiȘtergere
  3. Sant superbe florile tale ! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. superb buchetul de flori! felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Luminita ,

    pe cuvant ca am crezut o clipa ca florile sunt adevarate .
    Esti artista !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Lia! A inceput sa-mi placa sa ma joc cu florile!

      Ștergere
  6. Adevarat a Inviat!
    Foarte frumos si vesel si tortul si mai ales buchetelul. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb cos, Lumi! Florile sunt ...PERFECTE!In sfarsit, vad si eu frezii cu 6 petale...asta inseamna o frezie perfecta, ce ai facut TU.Bravo, Luminita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Nina! Bineinteles ca sunt cu 6 petale. Am avut drept model o frezie adevarata :). Si am incercat s-o reproduc cat mai fidel.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...