Related Posts with Thumbnails

luni, 19 decembrie 2011

Glamour

Am revenit dupa o absenta destul de indelungata, dar motivata. Am ezitat sa postez chiar si acest tort, avand in vedere faptul ca fotografiile lasa mult de dorit. Camera mea foto este pe cale sa cedeze, as putea spune chiar ca a cedat. Cu greu am reusit sa scot cateva poze care sa va sugereze macar cum a fost acest tort.

 
S-a vrut sa fie un tort glamour, plin de eleganta si de culoare (imi pare rau ca n-am reusit sa surprind in fotografie nuantele vii si sidefate). Sub acest decor feminin s-a ascus un blat pufos de vanilie insiropat cu suc proaspat de portocale, mousse de vanilie imbogatit cu nuci pralinate si o crema fina de mascarpone cu portocale.





 

9 comentarii:

  1. Minunat!!! Te inteleg perfect cu camera, si eu sunt in aceeasi postura de catva timp. Poate ne aduce Mosul una noua :) Te pup, Lumi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este minunat tortul si toate decoratiile de pe el,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tortul arata spectaculos dar cred ca la gust a fost chiar mai bun decat arata. Interesanta ideea insiroparii cu suc proaspat de portocale

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari!Un tort pe care si la-r dori orice lady...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, fetelor! Cris, eu ii tot spun mosului de anul trecut ca am nevoie de o camera foto...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa stii ca nici al meu nu a aflat la timp dorinta mea anul asta. Voi incerca sa fiu mai cuminte la anul. Poate-poate :)) Pup! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...