Related Posts with Thumbnails

joi, 22 iulie 2010

Caldura mare - dusmanul pastei de zahar

Este foarte cald zilele astea. Mi-e din ce in ce mai greu sa intru in bucatarie, dar avand in vedere ca trebuie sa pregatesc tortul cu Scooby Doo, imi iau inima in dinti si ma apuc de treaba. Inainte de toate vreau sa vad cum mai arata figurinele pe care le-am pregatit in urma cu vreo 10 zile si care sunt puse spre pastrare in loc sigur (credeam eu), in cutie de carton, ferite de umezeala. Stupoare! Dezastru! Scooby este schimonosit de caldura, cocosat si pleostit. Shaggy se scurge vazand cu ochii, capul aproape i-a cazut, abia de mai tine in scobitoare, mainile ii atarna gata sa se rupa. Nu am timp de vaitat, asa ca ii trimit drept in cosul de gunoi si ma apuc de treaba. Tocmai bine, ma gandesc sa fac si niste poze pas cu pas.

Dau drumul la aer conditionat in living si imi mut acolo masa de lucru. Chiar si asa se lucreaza foarte greu cu pasta de zahar, e lipicioasa si foarte moale, chiar daca i-am adaugat mult zahar si amidon. Din pacate pozele nu au iesit foarte clare, pe Scooby l-am facut seara si lumina nu era deloc buna, pe Shaggy l-am facut azi dimineata dar tot nu reusesc sa setez camera asta sa faca poze clare. Vi le arat pe cele care imi par cat de cat reusite, sa va faceti macar o idee despre cum i-am "produs" pe cei doi:

Am inceput cu Scooby:

Din pacate toate pozele pentru cap sunt neclare si nu se intelege nimic din ele, insa rezultatul l-am fotografiat pe lumina:

Apoi am inceput sa-l lucrez pe Shaggy; am avut nevoie de pasta colorata si cateva unelte:


6 comentarii:

  1. Intr-adevar,caldura e teribila, dar figurinele ti-au iesit mi-nu-na-te!!! Uite ca o sa fur si eu smecheria asta cu parul lui Shaggy facut cu ajutorul decupatoarelor! te pup,felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. super figurinele!oricum,tu esti maestra in a face figurine!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine te-am gasit! Ai o rabdare si un talent...extraordinar. Te iau in vizir. O seara placuta si salutari din Hamburg, Cami

    RăspundețiȘtergere
  4. Stefana, Mimi, multumesc mult de tot!
    Cami, danke!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoase figurinele dv....dar am o intrebare....cum reusiti sa colorati pasta intr-un negru atat de intens....mie nu imi iese cu cat pun mai mult colorant cu atat se lipeste mai tare pasta...:(((((((

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru nuantele puternice de negru sau rosu fac pasta direct colorata si colorantul pe care il folosesc este praf, nu gel.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...