Related Posts with Thumbnails

luni, 14 martie 2011

Pinocchio...

       Pentru urmatortul meu tort am modelat un personaj care, din pacate, este putin dat uitarii de copiii din ziua de astazi. Pinocchio, pe vremea mea o papusa arhicunoscuta de catre toti copiii, eclipsat azi de tot felul de monstrii, zmei sau bakugani, este ales de noi pentru urmatoarea poveste.
Din pacate nu am reusit sa realizez un tutorial de realizare a lui si nu am decat cateva poze intermediare. Am lucrat cu pasta de lapte praf si a iesit asa ceva:



Si cateva etape de realizare:



In scurt timp voi incerca sa revin cu unii dintre prietenii lui.




9 comentarii:

  1. oh wow! mirific!absolut perfect! the best!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. a iesit foarte bine. Si pe mine ma enerveaza ca astia mici nu stiu decit Fulger, Bakugan si soricei. Sint atit de multe desene frumoase..

    RăspundețiȘtergere
  3. E superb Luminita! Ai talent nu gluma!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne! Parca ar fi o jucarie in toata regula.Foarte frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot eu :D
    Daca iti face placere te invit pe blogul meu sa ridici niste premii dragute!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunat!!!Ai cateva premii la mine pe blog...O saptamana placuta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, fetelor! Din pacate nu stiu cum se procedeaza cu premiile... Va multumesc pt ca v-ati gandit la mine!

    RăspundețiȘtergere
  8. super. Gepetto e gelos pe tine.
    noi il cunoastem; atunci cand stefi spune o minciunica il strig Pinochio. si cunoaste foarte bine si povestea...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...