Related Posts with Thumbnails

duminică, 15 august 2010

Tort Tom si Jerry

Cu greu mi-a spus Dani ce design si-ar dori pentru tortul de ziua lui. Credea ca daca implineste 12 ani nu mai este copil si i-ar trebui ceva mai serios... nu mai este de desene animate. L-am convis insa ca va fi mereu copilul meu si ca unele desene animate sunt nemuritoare si pentru toate varstele.


Tortul Snickers este un tort de exceptie. I-l datorez Dorei, de la ea am primit aceasta reteta minunata si ii multumesc. Bineinteles ca al meu nu a iesit precum al ei, dar Dora este o artista si din mainile ei ies adevarate bijuterii. M-am gandit ca este un tort care le va placea copiilor, avand in vedere ca este cu ciocolata Snickers, la care ei au acces mai rarut, ca-i mai dragut si dulciurile cumparate nu sunt prea sanatoase. Dar, cand flacaul implineste 12 ani, se poate face o exceptie, asa, doar pentru a intari regula.

7 comentarii:

  1. de ce nu pot sa vad reteta acestui tort ? Angela

    RăspundețiȘtergere
  2. ANgela, nu poti vedea reteta pentru ca nu este publicata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da? CXum am vazut ca ai pus link la Tort Snickers am crezut ca mie nu mi se deschide ! Am vazut reteta pe Blogul Dorei si as vrea mult sa o incerc si eu dar am o problema .Ea spune acolo la crema ca foloseste 500gr de crema fraiche.Ce fel de crema e aceasta si unde o pot gasi? Nu as putea-o inlocui si cu altceva? Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am respectat intocmai reteta Dorei, am avut creme fraiche cumparata "de afara". Cred ca merge inlocuita cu mascarpone.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult de tot!Dar cum arata e la plic ca si budinca sau la cutie ca si mascarponele?De unde mai exact "de afara" daca nu va suparati .Am si eu rude plecate in diferite tari si cred ca as puteao cumpara si eu !
    Multumesc mult inca odata .Numai bine si spor la lucru! Angela.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este la cutie, seamana cu o smantana foarte groasa, dar nu smantana fermentata ci dulce, ca cea de frisca. Numai ca e groasa. Din Franta am cumparat eu creme fraiche, dar cred ca se gaseste peste tot in vest.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...