Related Posts with Thumbnails

marți, 7 februarie 2012

Prima mea carte cu povesti

Da, este chiar prima mea carticica de povesti. Am facut-o cu mare drag pentru David, caruia ii plac tare mult cartile, chiar daca abia a implinit un anisor. Si nu-i plac numai cartile. David este un mare fan al aventurilor muzicale animate The Giggle Bellies. In aceasta lume si-a facut multi prieteni. Elefantelul Peanut, albinuta BeeWee The Spelling Bee, ursuletul WallyWalla, autobuzul vesel si trenuletul buclucas sunt doar cativa dintre cei invitati sa sarbatoreasca impreuna cu micutul David.  Ii incalzeste soarele "putenic" de februarie, sub razele caruia toti canta si citesc povesti colorate, cu parfum de cafea, ciocolata neagra, mascarpone si cocos. Carticica are coperti viu colorate din fondant.



Si pentru ca sunt convinsa ca cei mai multi dintre voi nu cunoasteti personajele, am atasat si imaginile dupa care m-am ghidat in modelarea lor. Asta numai ca sa vedeti cat de frumoase si vesele sunt. Si daca le mai auziti si cum canta... cu siguranta va veti indragosti iremediabil de ele. Mai ales daca aveti copilasi micuti.











Mi-au devenit tare dragi aceste personaje vesele si viu colorate si m-am bucurat ca inca exista copilasi (chiar si doar de un an) care le prefera celor de foarte slaba calitate care inunda azi canalele tv pentru copii.

9 comentarii:

  1. Colorat si plin de viata!!!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate personaje ai modelat,exact ca cele din desenul animat.Toata admiratia pentru talentul tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos si plin de culoare...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos si vesel! Minunat! Felicitari, Luminita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat! Cat de elaborate sunt figurinele! Felicitari, Lumi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Povesti frumoase, personaje frumoase. Felicitari atat pentru el cat si pentru ultimele torturi. Niciodata nu este prea tarziu sa-i spui mamei: La multi ani! Sa va traiasca si sa aiba parte de multe alte torturi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...