Related Posts with Thumbnails

joi, 30 iunie 2011

Dinozauri

Nu stiam nimic despre dinozauri. Nu m-au pasionat niciodata si n-am gandit ca as putea sa-i aduc, personaje pricipale, pe un tort. Asta pana cand am primit aceasta tema. A fost o provocare careia nu puteam sa nu-i raspund.


S-a vrut a fi un tort spectaculos, cu dinozauri rai si fiorosi, ce trebuiau a fi cat mai aproape de realitate... cel putin de cea pe care a creat-o computerul. Surse de inspiratie nu prea am avut, nimic din ceea ce am gasit pe net nu m-a satisfacut. Salvarea mi-a venit, ca de foarte multe ori, din partea baietilor mei, care mi-au prezentat cartea lor cu dinozauri, mi-au oferit toate informatiile necesare si m-au supervizat in modelarea figurinelor. Ei sunt cei mai sinceri critici ai mei si nu ezita sa strambe din nas atunci cand e ceva ce nu le place. Si tot timpul tin cont de parerea lor. 
Pentru ca Ionut este un mare amator de ciocolata, am ales sa-i fac un tort cu trei feluri de ciocolata, succes garantat, de fiecare data. Prin culorile pe care le-am folosit am vrut sa subliniez elementele din mediul de viata al dinozaurilor: apa, jungla, soare, cer. Si peste toate, stapan absolut al animalelor preistorice, T-Rex, elementul principal si dominant al tortului, iese fioros (hope so!) din lava fierbinte a unui vulcan.
Sper ca am reusit cu acest tort sa-l fac fericit pe Ionut si pe toti copiii cu care si-a serbat implinirea celor 10 ani. La multi ani, Ionut!


 







Ideea cu umbrele si fosilele de dinozauri le apartine tot baietilor mei. Datorita ideii lor am reusit sa decorez si spatele tortului.








13 comentarii:

  1. Impresionant tort!!! Dinozaurii arata mai bine.. ca la tv sunt extra fiorosi .Felicitarii!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb tort, superbe figurine. Parca sunt reale.
    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Magnific tortul!Atat de multe detalii,iar dinozaurii arata perfect.Felicitari pentru realizare!Din ce sunt toate figurinele facute?

    RăspundețiȘtergere
  4. forte frumos!!!!! dinozaurii extraordinari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb si PERFECT realizati dinozaurii!Imi place ff mult! Felicitari, Luminita!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, fete dragi!
    Adina, dinozaurii sunt modelati din pasta de lapte praf.

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbbb! nu stiu cum as aborda aceasta tema , cum m-as descurca...Felicitari! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. wawwww ce tort superb..felicitari ai niste maini de aur!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc! Nici eu n-am stiut la inceput cum sa abordez tema dar... am avut consilieri buni (Dani si Edi).

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos tortul , ca de obicei.Ador figurinele tale , sunt mereu reusite.

    RăspundețiȘtergere
  11. felicitari celor care faceti asemenea torturi minunate , bravoooo ptr rabdarea de care dati dovada !!!
    tortul tau e senzational , dinozaurii parca sunt reali , cat despre culori ... parca totul prinde viata !!!
    bravooo!

    RăspundețiȘtergere
  12. waw...superb tortul , iar figurinele zici ca sunt reale, felicitari

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...