Related Posts with Thumbnails

duminică, 21 martie 2010

Tort Winnie Pooh, pentru Iedutu-micutu'

Inca de anul trecut Edi m-a anuntat ca tortul de 10 ani va fi unul Winnie Pooh. M-am pregatit intens pentru acest tort. Deja evoluasem in ale tortalitului si lumea incepea sa aiba pretentii. Am facut figurinele cu vreo doua saptamani inainte (nu credeam ca voi reusi sa-i reproduc pe Winnie and his frinds). Tortul s-a dorit a fi cu doua etaje, doar odata face copilul 10 ani. Pentru ca au vrut un ciocolatos am optat pentru tortul cu trei feluri de ciocolata, ornamente din pasta de zahar, copacul din salam de biscuiti imbracat in ciocolata plastica si martipan.
A fost un tort reusit, zic eu, care a impresionat "audienta":









2 comentarii:

  1. LUMINITA de 3 zile ma tot uit la tortul asta si imi ia ochii
    -cat timp ai lucrat la el
    -de unde te-ai inspirat oare
    -ESTE GROZAV
    FELICITARI felicitari de 1000 de ori
    apropo si eu sunt economista dar dupa ce vin de la serv nu am timp numai la sf de saptamana
    nu stiu cand ai timp si cu copii
    iti doresc sanatate sa ma ajuti si pe mine cu sfaturi
    o noapte buna
    mirela-baia mare

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, Mirela. Am lucrat ceva la tortul asta, nu prea mult. Intr-o zi am facut ornamentele. In alta zi am copt blaturile, in alta am facut crema si am umplut torturile. In ultima zi am decorat. Sa nu te gandesti ca am lucrat prea mult in fiecare zi. 2-3 ore, maxim pe zi, dar asa lucrez eu, pe zile, sa nu ma aglomerez. La ornamente (figurine) a durat mai mult, ca sunt mai migaloase. Blaturile si crema se puteau face toate intr-o singura zi, dar este mai obositor asa. Si cum eu nu am prea multe torturi de facut... prefer sa fiu mai lejera.
    De inspirat m-am inspirat de peste tot, este plin net-ul de modele.
    Copiii sunt pe langa mine si sunt controlorii mei de calitate. Si ei imi povestesc despre desenele animate, cam care e viata lor. ltfel n-as fi stiut ca Winnie are un copac si se cearta cu albinutele...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...