Related Posts with Thumbnails

sâmbătă, 21 martie 2009

Primul tort, de ziua lui Edi

Cand Edi se pregatea sa implineasca 9 ani mi-a spus ca si-ar dori un tort in forma de tren de ziua lui si cum nu am crezut ca voi gasi o cofetarie care sa-mi faca asa ceva, m-am pus pe studiat. Am petrecut muuulte zile si muuulte nopti pe internet, am descoperit culinar-ul si in sfarsit m-am incumetat sa-i fac tortul.

Acum nici nu stiu daca sa vi-l arat, ma uit la el si nu mi se pare reusit, acum l-as face total altfel... dar pentru ca nu trebuie sa uitam de unde am plecat, iata primul meu tort:



 Aratand chiar si asa, a facut senzatie la vremea aceea. Era inceputul unei mari pasiuni...

Un comentariu:

  1. frumos,chiar si asa...si eu sint la inceput si stiu cum este...dar stiu ca intr-o zi voi reusi si eu sa fac torturi frumoase cum faci tu

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...