Related Posts with Thumbnails

duminică, 17 octombrie 2010

Bomboane cu visine

Bomboanele cu visine sunt preferatele mele. Mereu le-am adorat si niciodata nu am reusit sa ma limitez doar la una. De cand am descoperit reteta de fondant mi-am propus sa le fac, dar am amanat cat mai mult posibil, tocmai din cauza asta. Dar zilele astea n-am mai putut rezista ispitei si le-am comis.

Avem nevoie de:
30 visine, bine turmentate, din visinata;
fondant;
ciocolata.

Visinele se scurg bine de alcool. Eu le-am lasat cateva ore pe servetele de bucatarie. Fondantul se topeste pe baie de aburi pana se fluidizeaza uniform.

Cu ajutorul a doua furculite (sau cu ustensile speciale, cine are) se scufunda pe rand visinele in baia de fondant,

apoi se scot pe hartie de copt si se lasa sa se intareasca fondantul.

Se repeta aceasta operatie o data sau de doua ori, depind cat de gros vreti sa fie fondantul. Eu le-am scufundat doar de doua ori.

Se lasa cam o ora, sa se usuce si sa se intareasca bine fondantul. Se topeste ciocolata pe baie de aburi. Se scufunda fiecare bomboana in ciocolata si se aseaza din nou pe hartie de copt, la uscat.

Chiar daca trebuie sa mai lucrez la aspectul acestor bomboane, trebuie sa va spun ca sunt absolut delicioase. Cu toate dietele mele, nu m-am abtinut si am gustat si eu una. Mare greseala, mi-am amintit gustul lor inegalabil si imi va fi greu sa le ocolesc.

Iar am fost nevoita sa ma grabesc cu fotografiatul, ia priviti cum ma astepta Edi sa termin odata cu pozele (cine a mai pomenit, domne', sa faci poze la mancare!) ca sa poata sa se napusteasca asupra lor.
Are dreptate copilul, la asa bunatati nimeni nu poate rezista. Totusi, el trebuie sa aiba masura, visinele sunt cam turmentate.

14 comentarii:

  1. Hmmm foarte apetisante bomboanele tale, trebuie incercate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm ce bomboane si cu visine turmentate trebuie sa fie un deliciu .O seara placuta iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!Ma bucur ca te-am descoperit!Ai un blog interesant ,o sa te vizitez cit mai des!
    Minunate bomboanele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac la nebunie aceste bomboane ! Le voi incerca si eu.Multumesc de reteta !

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicioase bombonelele Imi place tare mult blogul tau

    RăspundețiȘtergere
  6. Luminita,
    Bomboanele tale sunt mortale.:)
    Ce cadou minunat de Craciun !
    Ar fi fain de facut si de pus in pungulite,alaturi de turta dilce si alte bunatati.
    Mammma,m-ai facut sa simt aroma sarbatorilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc, fetelor! Ma bucur ca va plac turmentatele mele.
    Lia, abia astept sa ma apuc de pungulitele de Craciun!

    RăspundețiȘtergere
  8. Luminita draga ,ma servesc si eu cu vreo doua bomboane...daca mai ai.
    Desii am reteta asta de fondant de mult timp,sincer nu am incercat-o pana acum..poate din comoditate ,dar sa sti ca m-ai convins..te pup si o duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Lissa, din pacate nu mai am bomboane, s-au dus de mult. Te asigur ca nu vei regreta daca o vei incerca. Multumesc pentru vizita, e o onoare pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare faine-s bombonelele...mai am si eu visine turmentate, deci tb sa fac...Merci pt.reteta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Luminita draga, stau de vreo 2 ore si ma minunez la blogul tau! E superb, dar acum ca am dat peste reteta asta tre sa fug ca tare mi s-a facut pofta si nu am voie nici un ingredient pt ca alaptez si nu vreau sa-l turmentez si pe bebe, asa ca bagam reteta la favorite si sper ca peste un an sa apuc sa o fac!
    Flicitari pt tot ce faci!
    An nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua,
    Pentru 30 de visine, ce cantitate de fondant este necesar?
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  13. Dana, ma bucur ca-ti place blogul meu si iti multumesc pentru asta! In ceea ce priveste bomboanele... sunt bune rau!

    RăspundețiȘtergere
  14. Carmen, nu stiu sa-ti spun exact cat fondant sa faci pentru 30 de visine. Eu fac dintr-un kg de zahar si il pastrez la borcan. Il topesc si ce ramane il pun iar in borcan si-l tin la frigider. Ai putea sa incerci din jumatate de kg si cred ca este suficient.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...