Related Posts with Thumbnails

miercuri, 1 septembrie 2010

Panna cotta cu vanilie si sos de zmeura


Pentru ca am avut mare succes printre ai mei cu panna cotta cu cafea si sirop de ciocolata si s-a cerut insistent un bis, am hotarat sa o refac, dar fara cafea, ca nu-i deloc buna pentru copii. Asa am ajuns la panna cotta cu vanilie si sos de zmeura. Reteta este la fel cu precedenta, numai ca in loc de cafea am adaugat un plus de vanilie iar siropul de ciocolata l-am inlocuit cu un sos de zemura proaspata. Un strop de culoare l-am primit si de la cateva frunzulite proaspete de busuioc.
 

Concluzia? Cu siguranta am nevoie de niste forme din silicon mai mari, ca sa pot face panna cotta fara sa ma chinui sa o scot din cestile de portelan.

Un comentariu:

  1. Salivez abundent! Musai sa incerc reteta asta!

    Si ....te asteapta niste premii pe blogul meu !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...