Related Posts with Thumbnails

sâmbătă, 24 iulie 2010

Tort Scooby Doo, pentru un alt Dani

Saptamana aceasta am avut de facut tortul Scooby Doo, pentru un baietel dragalas care tocmai ce-a atins cincinalul. Il cheama Dani - nu, nu este Dani al meu, tortul lui vine abia in august - si este un fan adevarat al acestui personaj. Ajutoarele mele in ale design-ului au fost CTC-istii mei, Dani meu si Edi, care mi-au povestit pe indelete cum e treaba cu Scooby Doo, mi-au interzis cu desavarsire sa mai visez la fluturasi vesel colorati si mii de floricele si mi-au spus sa ma orientez spre fantomite si lilieci. Cu greu am negociat cateva margarete... avand in vedere ca in filmele cu Scooby Doo misterul si spaima sunt elementul principal.

Nu va mai povestesc cum a fost cu caldura, va imaginati cum m-am chinuit, l-am decorat in living sub vantul AC-ului, mare minune sa nu racesc.

Tortul, cu 3 feluri de ciocolata si blat de cacao, nu a fost foarte mare, a avut un diametru de 20 cm si a cantarit aproximativ 3 kg.

Rezultatul a incantat-o foarte mult pe mamica si pe bunica baietelului si cred ca si lui i-a placut.









4 comentarii:

  1. Felicitari ptr blog foarte frumos si torturile sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred si eu ca a incintat-o tortul pe mamica sarbatoritului,si pun pariu ca nu e singura!! Tortul a iesit absolut minunat,e ca un tortulet de pe site-urile americane, cu diferenta ca noi facem torturi intr-adevar delicioase,nu doar blat si un strat de grasime hidrogenata colorata.
    felicitari multe,multe de la un fost fan Scooby Doo,actualmente fan(atic) Cars ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. pardon,fostul fan e fiu'meu, voiam sa scriu "felicitari de la mamica unui fost fan....etc"
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mai, perfect! Respect! O dduminica placuta! Cami

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...