Related Posts with Thumbnails

luni, 13 februarie 2012

Mercedes

Zilele trecute am primit o noua provocare: un tort de dimensiuni destul de mari, cu un design deosebit, pe care trebuia sa-l realizez in doar patru zile, de la concept, compozitie, pana la ultimul element de decor. Nu stiu ce m-a incantat mai tare. Probabil piesa de rezistenta a acestui tort, o limuzina Mercedes, care s-a vrut sa fie cat mai realista. Daca am reusit sau nu... nu stiu! Va las pe voi sa dati verdictul.
Sub capota bolidului stau trei straturi de mousse de ciocolata si visine. Restul este fondant, parfum si culoare!












15 comentarii:

  1. Foarte frumos realizat intreg tortul!
    Felicitari,Luminita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb! Foarte reusita masina!Tortul arata fff bine! Felicitari, Lumi!

    RăspundețiȘtergere
  3. wow super este masinuta,si tortul la fel,felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt de parere ca ti-a reusit din plin. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari, tortul e foarte reusit, dar asta nu e o noutate pentru tine.Masina din ce este facuta, tot trois mousse?

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb si elegant! Felicitari, Lumi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am gasit muuulte torturi frumoase ,interesante si clorate,aici la tine!
    Felicitari si spor la munca!

    RăspundețiȘtergere
  8. Luminita,din ce ai facut platoul de sub tort asa subtire?

    RăspundețiȘtergere
  9. superbe torturile tale...si mai ales esti braileanca dea mea...numai k eu locuiesc in italia si sunt fff bucuroasa ca am dat de blogul tau si am multe de invatat de la tine in legatura cu torturile...eu ink nu sunt asa de experta ca tine....inca mai invat..pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Luminita,daca poti sa imi spui cu ce ai facut scrisul de pe torturi, ai ceva cu care le faci asa frumoase?

    multumesc Ileana,

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...