Related Posts with Thumbnails

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Mini pizza cu blat de foietaj


Reteta este inspirata de pe blogul Laurei Adamache, unde arunc foarte des cate un ochi.

Este vorba despre un aluat de foietaj putin mai altfel, foarte usor si foarte rapid. Am folosit:
100 g urda de vaca (home made, cand fac mozzarella fac si cate un pumn de urda),
100 g unt, 
100 g faina,
sare.

Le-am amestecat pe toate si am obtinut un aluat lipicios pe care l-am impaturit in pelicula alimentara si l-am lasat la rece pentru 2-3 ore.

Pe masa bine infainata am intins aluatul care s-a intarit bine de tot (nu foarte subtire, cam 1/2 cm) si cu forma rotunda am decupat cerculete pe care le-am asezat intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

Peste cateva dintre aceste cerculete am mai lipit (cu ou batut) cate un inel de aluat, obtinand astfel un fel de capacel.

Restul de cosulete le-am uns cu sos de rosii si deasupra am presarat putina sunca de pui maruntita si cateva bicatele mici de cascaval. Nu am pus multa umplutura pentru ca nu mi-ar fi crescut aluatul.

Am copt la 180o C pentru 15 minute, sau pana s-au rumenit frumos.

Pentru capacelele pe care nu le-am umplut

am pregatit o pasta de ton, astfel:
1/2 conserva de ton (folositi ton in ulei, nu ca mine in suc propriu, ca o sa lase o gramada de apa);
1 lingura de smantana;
1/2 ceapa tocata;
3-4 fire de patrunjel verde;
o lingura zeama de lamaie;
sare si piper, dupa gust.
Toate acestea le-am bagat in mini-blender

si le-am mixat pana am obtinut o pasta fina, cu care am umplut capacelele. Am decorat cu masline negre si am uitat sa mai presar si niste patrunjel verde proaspat tocat.










2 comentarii:

  1. Cum faci mozzarella? Ai cumva reteta expusa pe blog? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu am reteta pe blog, cu prima ocazie, o postez. Este foarte simplu si foarte buna.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...