Related Posts with Thumbnails

marți, 2 august 2011

Robotzi

Azi a fost ziua lui Radu, un bun prieten ai copiilor mei. Este pasionat de robotzi.


Tema tortului a fost una care m-a pus putin in incurcatura. In primul rand, nu cunosteam personajele. In al doilea rand, atunci cand le-am cunoscut, nu le-am inteles. Deloc! Surpriza cea mai mare a fost aceea ca baietii mei erau mai mult decat incantati de eroii pe care urma sa-i reproduc. Ii considera extrem de haiosi si distractivi. Colegii lor de scoala sunt deasemenea fascinati de cei doi robotzi. Am aflat, in timpul in care am proiectat si pregatit tortul, ca multi prieteni de-ai mei, oameni maturi si seriosi, ii cunosc si ii aprecieaza. Toata lumea a auzit de robotzi, toata lumea urmareste filmuletele. Numai eu habar nu aveam de ei. Si inca nu-i inteleg... Deloc! Sa am eu o problema?!?
Tortul a fost Kinder Pinguin, lejer, pentru o zi de vara.  Personajele le-am modelat din pasta de zahar.



 Intre timp mi-au fost prezentate si personajele episodice. Le prezint si eu mai departe. Sunt convinsa ca nu-i cunoaste chiar toata lumea pe robotzi.
Duhul lampii fermecate...

 ...shto...
 ... asistenta...
 ... robotul extraterestru...
 Le-am adunat pe toate, printre vechituri, roti, suruburi si sticle (goale) de vin.


 La multi ani, Radu!

8 comentarii:

  1. wow,super,felicitari,frumos concept,realizat excelent,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb, Lumi! Felicitari, figurinele sunt perfect realizate! Un alt tort de nota 10 +++
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate,nici eu nu-i inteleg.Baiatul meu tot zece ani are si ii plac aceste personaje(nu stiu de ce!).Oricum ai transpus foarte bine tema,bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, fetelor! Parca am prins si eu drag de ei. De personajele de pe tort, nu de cele din filmulete...

    RăspundețiȘtergere
  5. lumi- esti extraordinara ! un tort de colectie , ca toate pe care le-ai facut ! ma bucur ca sunt prietena ta :****

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Tocmai m-am uitat cu atentie pe blogg-ul tau, si iti spun sincer ca mi-a lasat o impresie placuta si interesanta. De aceea eu te invit pe facebook.com, pe pagina "Bucataria pentru toti", pentru a face schimb de experienta, pentru a ne incanta cu retetele tale, si de ce nu..pentru a discuta despre tot ce inseamna frumos si sanatos in materie de gastronomie.
    Iti doresc o zi cat mai placuta si frumoasa.:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...