Related Posts with Thumbnails

duminică, 21 august 2011

La multi ani, Dani! Tort micul fotbalist....


S-au implinit 13 ani de cand Dani, Dandarelul meu drag, a sosit in viata noastra. Ne-a adus multa bucurie si acum imi amintesc cu mult drag de toti acesti ani in care am ras impreuna, ne-am jucat, am plans, ne-am distrat sau ne-am certat.
Marea aniversare ne-a prins departe de casa, pe meleaguri mai insorite 
decat pe la noi. Din cauza asta n-am mai realizat tortul pe care il gandisem cu mult timp inainte, plin de culoare si de pasari exotice. Chiar 
renuntasem la ideea de a mai face un tort, pana cand ne-am gandit ca in cinstea celor 13 ani ai lui n-am facut nici macar o prajiturica. Nu ne-am putut resemna cu acest gand si am proiectat un tortulet simplu, cu decor destul de minimalist, tort pe care l-am realizat in doar cateva ore; de azi pe maine. 
Si cum fotbalul este prima (si din pacate aproape singura) lui mare pasiune, l-am modelat in mare graba pe micul fotbalist cocotat pe mingea de fotbal. Si am aruncat mingea pe un stadion rotund cu gust de kinder pinguin, pe care creste gazon des din nuca de cocos. In mintea lui se invartesc embleme dulci si proaspat pictate ale echipelor de fotbal indragite - toate top-of-the-top. 








Ce-i doresc Dandarelului meu acum? Multa-multa sanatate si un strop de noroc. 
Si tare mi-as dori sa vad la el mai multa ambitie, energie si pasiune 
in ceea ce face. Si mi-as dori sa dea atat de mult cat poate el sa dea si nu doar atat in cat vrea el sa dea.
 La multi ani, Dani!

9 comentarii:

  1. la multi ani lui Dani,si tie multa sanatate ,numai bine,ai facut un tort foarte frumos,felicitari si sa sarbatoriti cat mai placut evenimentul

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, Dani!Sa cresti mare, sa fii sanatos si norocos !Sa-ti traiasca voinicul, Luminita draga si sa va aduca numai bucuri! Tortul este fff reusit chiar daca a fost facut in graba! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!fiului tau.Multa,multa sanatate si un pahar intreg de noroc,iubire si fericire.Cu asa o mama sunt sigura ca va ajunge departe,deocamdata doar varsta pe care o are nu il "lasa" sa-si arate adevarata personalitate.Sunt sigura ca este un baietel pe cinste care intotdeauna va fi un exemplu celor din jur.

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani , dani ! sa fii sanatos si sa ai noroc , in rest se rezolva toate !
    lumi- ce bine seamana cu tine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci, Dana! Asa e, Dani e baiatul meu si Edi al lui Tibi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos tortul,imi place ca figurina chiar seamana cu sarbatoritul!La multi ani baiatului tau!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani flacaiasului tau, Lumi! Sunt sigura ca acum abia incepe sa se descopere, iar cand se va cunoaste pe sine te va ului cu realizarile si ambitia lui. Cu o mama ca a lui, nu se poate sa nu evolueze in cel mai frumos mod posibil.
    Tortul e minunat si nu as fi crezut ca l-ai facut atat de repede, daca nu ai fi spus-o chiar tu. Impecabil si la subiect! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani Dani! Multa sanatate si fericire iti doresc! Tortul e nemaipomenit de frumos! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani! Sa creasca mare si sa se faca ce vrea el :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...