Related Posts with Thumbnails

duminică, 13 februarie 2011

Tort Mickey Mouse de Valentine's Day

Cum sa-i explici unui copil ca de Valentine's Day nu-si serbeaza onomastica cei care poarta acest nume? Mai ales daca pe copil il cheama si Valentin si mai ales daca se simte "nedreptatit" de faptul ca s-a nascut in luna august, cand este in vacanta si nu-si poate serba ziua de nastere cu prietenii de la scoala. 
N-ai cum sa-l convingi, asa ca singura solutie este sa-i cumperi o cutie de bomboane pentru la scoala si sa te apuci sa-i pregatesti un tortulet pentru acasa. Si sa-l avertizezi ca tortul va trebui sa-l imparta si cu celalalt "Valentin" al tau, cel care se intituleaza asa doar in aceasta zi.

Asadar, anul acesta, pentru cei doi Valentini ai mei, Dani (Valentin si-n buletin) si pentru tatal lui si, de ce nu si pentru mine si pentru Iedutu' micutu' de care suntem cu totii foarte indragostiti, am pregatit o inimioara diplomat. Tot cu aceasta ocazie, Mickey si Minnie Mouse si-au jurat iubire eterna.

Blat:
6 oua;
90 g fructoza;
180 g faina de arahide;
50 g cacao neagra;
4 linguri de apa;
un praf de copt.
Este acelasi blat cu cel de aici, numai ca in loc de faina alba am folosit faina de arahide si zaharul l-am inlocuit cu fructoza (injumatatind cantitatea). Si l-am copt in forma de inima.

Din cauza fainii de arahide blatul nu creste foarte mult, dar are un gust tare bun si poate fi consumat si de catre diabetici si de cei care tin anumite diete.

Crema:
Pentru aceasta reteta trebuie neaparat sa-i multumesc Lissei, pentru ca ea este cea de la care am preluat-o.
6 oua;
6 linguri de fructoza (sau 12 linguri de zahar);
1 l frisca lichida (smantana dulce);
35 g gelatina fin maruntita;
o cutie compot de ananas;
2 portocale;
2 banane;
vanilie.

Gelatina se hidrateaza in sucul de la compotul de ananas pentru 10-15 minute. Apoi vasul cu gelatina se aseaza in altul, cu apa fierbinte.

Frisca se bate batz si se pastreaza la rece.

Ouale si zaharul se bat pe baie de aburi pana cand capata consistenta unei smantani groase.

Se trage de pe aburi si se amesteca cu gelatina care trebuie sa fie topita. Apoi se incorporeaza in compozitia de oua frisca si fructele maruntite

si se toarna in carapacea din timp construita.
Se tine tortul cateva ore la rece, dupa care se scoate din inel, se ajusteaza mariginile si se niveleaza cu un strat subtire de unt.
Urmeaza partea care mie imi place cel mai mult.: transformarea tortului intr-o mica poveste. Eu i-am ales azi pe cei mai iubareti soareci din lume:


In jurul lor, iarba verde, floricele si 13 inimioare. De ce 13? Urmeaza sa aflati... Asta este alta poveste.

 


 I-a daruit un cos de flori, ca sa-i arate cat de mult o iubeste:





16 comentarii:

  1. supeeeeerb! o minunatie e tort. esti extraorinara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat tortuletul,minunata si povestea.

    RăspundețiȘtergere
  3. deci pt tortul asta ne-ai invatat sa facem soricei? Frumos tort a mai iesit...

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb tortul!!!! Esti foarte talentata la modelat. Felicitari1!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte reusit tortul si f frumoasa povestea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Jos palaria din nou, esti foarte talentata si imi place ca fiecare tort are o poveste. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un tort cu adevarat reusit! Abia astept sa-l mananc! Figurinele au iesit superbe! Sunt un mare fan al mancarurilor tale!
    HAPPY VALENTINE'S DAY!

    RăspundețiȘtergere
  8. 13 inimioare = 13 ani de casnicie? foarte frumos tortul. felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc din suflet, dragele mele.

    Anomimule, daca esti un asa mare fan al mancarurilor mele, atunci de ce nu mananci si ciorbita? Sau legume special pregatite de mine? Mai mult la dulciuri de infigi, stiu eu...

    Mihaela, nu ma desconsipra...

    RăspundețiȘtergere
  10. Tortul e foarte reusit, dar are un defect! Nu are decat 12 inimioare! Una am mancat-o eu....Mmm! Sper sa nu se supere mami!

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci...MINUNAT!!! Bravo draga mea! Jos palaria in fata acestui talent! Arata de vis!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am ramas fara cuvinte cand l-am vazut...SUPERB!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...