Related Posts with Thumbnails

luni, 19 aprilie 2010

Fashion cake

Pentru Georgiana am vrut un tort deosebit. Stiind cat este de pretentioasa si cat de greu o multumeste un cadou, am incercat s-o dau pe spate cu acest fashion cake. Daca am reusit... sa va spuna ea. Tot ce am folosit la acest tort a fost un brand: papucul, Jimmy Choo, ar fi fost extrem de dezamagita sa-i fi pus unul no-name, cumparat din piata; geanta, numai de la Coco Chanel in sus; florile, in niciun caz trandafiri, flori de camp de preferat; daca-i puneam si un parfum Nina Ricci, era tortul ideal. Bineinteles ca a avut si aici de "comentat", i-ar fi placut tare mult o geanta neagra... (no way negru pe tortul meu)... dar asa e Georgiana... sunt sigura ca i-a placut mult.






3 comentarii:

  1. superb tortul si foarte frumoase detaliile

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte reusit tortul.Te rog spune-mi luminita ,daca vrei cum ti-a reusit asa de bine aspectul de uniform si neted la pasta? pui ceva sub ea?

    RăspundețiȘtergere
  3. Doina, multumesc! Aspectul asta il obtin la toate torturile mele. Pentru asta tortul trebuie sa fie foarte drept de la inceput. Il ung doar cu un strat foarte subtire de unt, doar cat sa adere pasta la tort. Si untul acopera orice mica denivelare sau gaura pe care o are blatul.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...