Related Posts with Thumbnails

vineri, 26 august 2011

The yacht cake

A fost un proiect foarte ambitios: un yacht, tri-dimensional, care trebuia sa fie destul de mare si cat mai realist.


Pentru ca totul sa iasa perfect a trebuit sa ma documentez cateva zile si sa-mi fac planuri cat mai precise ale yacht-ului pe care urma sa-l realizez. Am acordat o atentie deosebita fiecarui detaliu. Probabail ca acesta a fost cel mai elaborat si mai bine gandit tort al meu. M-am bucurat de fiecare minut pe care l-am petrecut migalind la acest tort, pentru ca a fost ceva nou si care m-a scos din rutina.
Yacht-ul, sculptat in blat de negresa si mousse de ciocolata neagra, pluteste pe o mare lina, din trei feluri de ciocolata; restul este fondant.






Si pentru ca nu a fost un yacht obisnuit ci unul de lux, nu puteau lipsi o mica piscina, sezlonguri si umbreluta de soare...


... iar in timp ce te bronzezi, cativa delfini sar veseli in jurul tau...


... printre valurile inspumate ale marii.


 




23 de comentarii:

  1. oooaaaaaaaaauuuuuuu!!!!!!.....super bine arata!!!dar si bucuria celor pt care ai muncit sa faci o asemenea minunatie de tort te a rasplatit!!!!felicitari!!!! si pupici.....si la cat mai multe torturi frumoase!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. wow,Luminita,asta e arta ,nu tort,super realizat,sa te tot uiti la el,felicitari,
    oare a putut fi taiat?eu nu cred
    pupici,succes,la noi idei

    RăspundețiȘtergere
  3. Este superb, nu am vazut un yacht mai frumos ca asta!Felicitarile mele sincere! pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. De data asta chiar m-ai lasat muta. Superb e prea putin spus.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este cel mai frumos tort cu tema marina,apa este ceva de vis,vaporul superb,locul de la piscina visul oricui!!Felicitari din tot sufletul!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. WOW!!!! Fantastic!!!!! Imi place la nebunie! Totul e perfect, iar apa este geniala!! Felicitari, draga Lumi!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult fetelor! Si eu m-am lipit de tortul acesta. Il consider cel mai frumos tort al meu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca si Cris; WOW!!!!!! Un tort impecabil cariua i-ai acordat atentie nu gluma. FELICITARI!!!
    Sincere felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  9. este un tort absolut exceptional! felicitari multe, multe, multe!! minunata realizare!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. spectaculos!!!!! superb!!! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Superb,chiar este cel mai frumos tort al tau de pana acum!Sincere felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. superb....mie una mi-ar fi mila sa mananc dintr-un astfel de tort ......felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc mult, fetelor! Kata, te asigur ca s-a mancat :)

    RăspundețiȘtergere
  14. ti-a iesit superb .................fain de tot

    RăspundețiȘtergere
  15. arata spectaculos! e perfect!

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamne cata munca... cum ai facut apa, arata extrairdinar de real :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Superb dar minunat ar fi daca ne ai posta fiecare miscare cum ai preparat-o fiindca asa ramenem numai cu uitatu si doar atata:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc frumos! Ar fi intr-adevar minunat, numai ca nu prea am timp sa fac poze in timpul executiei. Cand nu ai decat doua maini nu prea poti sa le imparti. Si stresul este foarte mare la realizarea unui tort atat de detaliat, incat chiar nu mai stiu de nimic in jur.

    RăspundețiȘtergere
  19. ESTE SUPERBBBB.....TE ROG FRUMOS SPUNE-MI TE ROG CE FEL AI REALIZAT ACEL LUCIU AL APEI?SI POATE AI UN SABLON PENTRU VAPORAS!!!FELICITARI MAXIME!!!TORINA

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc, Torina! Apa este facuta cu piping gel.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...