Related Posts with Thumbnails

vineri, 13 august 2010

Jerry, spaima pisicilor si deliciul copiilor

Micutul Jeryy nu este deloc greu de realizat. Nu avem nevoie decat de pasta colorata (brun, alb, roz), un cutter, ustensila din imagine si, in loc de carioca neagra, se foloseste pasta de zahar de aceeasi culoare. Extrem de simplu, imaginile arata cum l-am facut pe nastrusnicul soricel in mai putin de 15 minute (asta daca nu cronometrez si timpul in care am asteptat sa se usuce capul ca sa nu se turteasca).

5 comentarii:

  1. cand te uiti cum le faci pare usor dar nu cred ca-i chiar asa,o sa-mi fac curaj si poate-l fac si eu,dar n-am maro,din ce culori iese culoarea asta(combinate)? roz am si negru

    RăspundețiȘtergere
  2. Doinitza, chiar nu este prea complicat. Maro nu stiu cum ai putea sa-l obtii, eu am colorant gel maro castaniu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi am descoperit blogul tau. Sunt fascinata. Torturile tale sunt perfecte. Detaliile, culorile, totul. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. De unde iti achizitionezi produsele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general imi comand ustensilele pe site-uri din afara tarii.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...